Cours LAS 2 Sciences de la Vie

Si vous avez une question et que vous ne savez pas trop où la mettre, ou simplement pour venir parler <3
Répondre
Wufengqi

Cours LAS 2 Sciences de la Vie

Message par Wufengqi »

Hello !
Je passe en L2 Sciences de la Vie, et j'aimerais savoir si qql aurait la possibilité de m'envoyer les cours de cette licence + option santé SVP?
J'aimerais avoir une petite idée des cours (difficultés...), histoire d'être un minimum préparé pour entamer l'année en beauté! :lol:
Merci d'avance et bonne journée ! :D
getdailyb

Re: Cours LAS 2 Sciences de la Vie

Message par getdailyb »

without delay from sts superior ai spinning device. what gives this tool a top rate aspect inside the industry, is the tool's surprisingly superior content material spinning generation that immediately turns any copied content material fabric proper into a emblem new version of the thing that is a hundred% particular, human-high-quality, and organized to be posted anywhere on the internet.content material writing consumes a spread of time, power, and attempt. and if you outsource your paintings, you need to maintain some quite proper greenbacks at your disposal to cowl the expenses of the item writers. if you are struggling with the content material cloth creation approach - irrespective of which area of interest you are in - you may sincerely use this loose on line article rewriter software program application to automate the content material cloth advent way and get the terrific wonderful and plagiarism free articles in your online commercial company.
voip phone
Théo Tist

Re: Cours LAS 2 Sciences de la Vie

Message par Théo Tist »

No pioupiou way
DFGSM2
Ex Alter-PACES, Majeure Chimie, Mineure Innovation en santé
RM Chimie O 2021-2022
Délégué informatique sous l'égide de Ragy et Nono
La Chimie régit tout, de la vie à la mort.
Répondre

Retourner vers « Le bar »